Laden Evenementen

Klantsegmentatie

19 maart @ 09:00 - 12:30

Tijdens de workshop ‘Klantsegmentatie’ vertelt Danielle Plantenga meer over de doelgroepen in en rond Alkmaar. Hiervoor maakt zij gebruik van het ‘Mosaic Huishouden’ onderzoek. Door middel van praktische opdrachten krijg je tijdens deze workshop een aantal marketing tools in handen om met jouw onderneming doelgroepgericht aan de slag te gaan. Een van de hoofddoelen is natuurlijk om meer mensen aan jouw onderneming te binden.

Danielle Plantenga is all-round marketeer met hart en ziel. Naast haar bedrijfseconomische studie heeft zij NIMA A, B en C op haar CV staan. Al toen zij 19 jaar oud was werd ze eerste van Nederland met haar eigen ondernemingsplan in de retail. Inmiddels werkt zij al 15 jaar als marketeer, bijvoorbeeld voor diverse retailbedrijven zoals Intersport en AMS (Europese inkoper voor o.a. Ahold). Op dit moment werkt zij met veel plezier voor Bibliotheek Kennemerwaard en KopGroep Bibliotheken en is zij lid van de marketing commissie welke landelijke opdrachten krijgt van de VOB (Vereniging Openbare Bibliotheken).

Tickets

20 beschikbaar
Workshop ticket - Klantsegmentatie48.40

Vul alstublieft alle verplichte velden in

Daniëlle Plantenga

Danielle Plantenga is all-round marketeer met hart en ziel. Op dit moment werkt zij met veel plezier voor Bibliotheek Kennemerwaard en KopGroep Bibliotheken en is zij lid van de marketing commissie welke landelijke opdrachten krijgt van de VOB (Vereniging Openbare Bibliotheken).

Locatie

Bibliotheek Kennemerwaard
Gasthuisstraat 2
Alkmaar, 1811 KC Nederland
+ Google Maps
Telefoon:
072 515 6644
Website:
https://www.bibliotheekkennemerwaard.nl

© 2019 Creatieve Universiteit Alkmaar - Contact CUA (Stephan de Vilder)

ontwerp door GetYosOmhoog ↑